بنا به رسم موجود، در ابتدای ورود به هر نمایندگی مدیریت محترم عامل و معاون محترم خدمات پسازفروش به همراه سایرین به بازدید فضاهای نمایندگی اعم از سالنهای تعمیرات و بدنه، انبارها، پذیرش و انتظار مشتریان و بخشهای اداری پرداختند. اما بازدید از فضاها فقط بهانهای برای آشنایی نزدیکتر و بیشتر با نمایندگیها و پرسنل شاغل در آنها و شروعی برای یک جلسه صمیمانه بود. آنچه که این حضور را اثربخش میکند، جلسهایست که پس از بازدید با صاحبامتیازان محترم تشکیل میشود و مدیران ارشد مجموعه با اشتیاق تمام حرفهای گفته و ناگفته را میشنوند. با مرور کارنامه نمایندگی در حوزههای پذیرش و درآمد، خرید قطعه، وضعیت نمایندگی و نتیجه عملکرد (ارزیابی 97 شرکت ISQI) و نتایج شاخص CSI در سهماههاول 98 بسیاری از نقاط قوت و ضعف نمایندگی مشخص و در خصوص آنها بحث و بررسی صورت گرفت. پیشنهادها و انتقادها و بعضاً درددلهای صاحبامتیازان شاید بیشتر وقت جلسه را به خود اختصاص میداد، اما قطعاً شنیدن آنها از نزدیک فایدهای کمتر از مرور کارنامه عملکرد ندارد.