تلگرام اینستاگرام آپارات لینکدین 021-44985757-8 شماره تماس تماس با ما تماس با ما

چکیده تجربیات ولوو در جیلی

چینی های توسعه طلب هم مانند دیگر کشورهای پیشرو در توسعه ، چگونگی دست یابی به هدف بلند پروازانه خود را کاملا تجربه کرده اند نزدیک به ۱۰ سال است که همگان چین را به عنوان دومین اقتصاد دنیا می شناسند و دیگر تلاشی برای کسب این جایگاه نشان نمی دهند. صنعت خودرو سازی چین با سابقه ایی کم ولی با انگیزه ، با بهره گیری از دانش و تکنولوژی شرکتها و افرادی که در صنایع بزرگ خصوصا خودرو سازی تاثیر گذار بودند وارد بازار های جهانی شد.

چینی های توسعه طلب هم مانند دیگر کشورهای پیشرو در توسعه ، چگونگی دست یابی به هدف بلند پروازانه  خود را کاملا تجربه کرده اند نزدیک به ۱۰ سال است که همگان  چین را به عنوان دومین اقتصاد دنیا می شناسند  و دیگر تلاشی برای کسب این جایگاه نشان نمی دهند.

صنعت خودرو سازی چین با سابقه ایی کم ولی با انگیزه ، با بهره گیری از دانش و تکنولوژی شرکتها و افرادی که در صنایع بزرگ خصوصا خودرو سازی تاثیر گذار بودند وارد بازار های جهانی شد .

گروه هلدینگ ژیانگ جیلی ( GEELY) با  خرید شرکت خودرو ساز سوئدی ولوو از  شرکت فورد در سال۲۰۱۰ ٬ اولین گام را برای تبدیل به یک خودرو ساز برداشت که همین امر منجر به فروش بیشتر ولوو در چین نسبت به  هر مکان دیگری و همچنین تولید پلت فرم عادی برای بالا بردن حجم تولید جیلی شد.

این شرکت در گام بعدی مانند خودروسازان کره ای اقدام به جذب نیرو های تاثیر گذار از سراسر دنیا کرد که یکی از این افراد "پیتر هاربوری" انگلیسی تبار بودکه در کارنامه کاری وی همکاری باشرکت های خودرو سازی  فورد و ولوو سوئد به چشم می خورد و از این رو وقتی به تعداد محصولات تولید شده شرکت جیلی نگاه بیندازیم به نظر می رسد که همکاری مشترک بین سوئد و چین در حال نتیجه دادن است.

آرزوی نهایی جیلی ورود به بازار آمریکا است که با سیاستی که هم اکنون این شرکت اتخاذ کرده است تا 5 سال دیگر خودرو سازان کره ایی بایستی فکری بحال رقیب جدیشان در خیابان های اروپا نمایند.

اشتراک در شبکه های اجتماعی :

مطالب مرتبط